niedziela, 5 kwietnia 2015

Informacja !

Cześć Wszystkim !

Na samym początku chciałabym was przeprosić za to całe moje zniknięcie na miesiąc i nie dotrzymanie obietnicy. Bardzo żałuję, że tak się to wszystko potoczyło lecz dzisiaj zamierzam wrócić, chociaż może nie do końca takiego powrotu oczekujcie...
A więc na początku postanowiłam, że opowiadanie, które pisała dotychczas porzucę. Dlaczego ? Doszłam do wniosku, że to opowiadanie jest pisane przeze mnie z przymusu. Nie wiek jak to dokładnie nazwać, ale cała fabuła tego opowiadania jest tak jakby wymuszona. Wszystko jest takie sztuczne i przewidywalne, a ja naprawdę chcę napisać porządne opowiadanie. A żeby nie było tak, że kończę tamto opowiadanie i porzucam blogowanie mam dla was wiadomość, która mam nadzieję was ucieszy.
Na tym blogu będę pisała nowe opowiadanie. Na początku wydawało mi się być absurdalne, jednak w tym czasie gdy nie było mnie tutaj naszła mnie wena i pisałam nowe opowiadanie. Wystarczy kilka poprawek i mogę je opublikować. Oczywiście, jeszcze je dokończę bo na razie mam 11 rozdziałów, ale to zawsze coś. Fabuła tamtego opowiadania jest bardziej nieprzewidywalna i nie tak bardzo banalna jak a dotychczasowa.
Mam nadzieję, że nowe opowiadanie przypadnie wam do gustu. :D

PS. Za chwilę pojawi się parolog.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz