niedziela, 5 kwietnia 2015

Parolog

Mandy


Weszłam do szkoły i podążyłam w stronę mojej szkolnej szafki. Czekała już tam na mnie moja przyjaciółka - Katrina. Od razu się do niej uśmiechnęłam i krzyknęłam wesoło.
- Hej ! - Podeszła do niej i przytuliłam ją w geście powitania.
- Hej Mandy ! Nie uwierzysz czego się właśnie dowiedziałam. - Katy ( tak ją nazywam, ponieważ bardziej do niej pasuję ) była bardzo podekscytowana i o mało co nie wybiła mi oczu przez ciągłe machanie rękoma. Ja tylko spojrzałam na nią wzrokiem mówiącym " o czym ty mówisz ? " - Justin Dupek Bieber musi codziennie sprzątać salę gimnastyczną i salę muzyczną, ponieważ może wylecieć ze szkoły. - Na mojej twarzy od razu pojawił się większy uśmiech. Od lat nienawidzimy się z Bieberem i wszystko co go upokarza jest dla mnie jak wygrana na loterii. Oczywiście działa to w dwie strony. Bieber od zawsze był moim wrogiem numer jeden, a zaraz po nim jego przyjaciele. No może oprócz Chrisa, który był chłopakiem Katy i był w miarę normalny, ale reszta to banda debili i dupków. W sumie sama nie wiem czemu tak się nienawidzimy, gdyż w ogóle się nie znamy. Justin jest zwykłym nastolatkiem, z trochę zbyt wysoką samo oceną, ale poza tym nie ma w nim nic złego. Lecz mimo to nienawidzę, go najbardziej na świecie.
- Należało mu się. Chcę go widzieć z mopem w ręku. - Śmiałyśmy się z  Katy po czym ruszyłyśmy w stronę klasy historycznej gdzie miałyśmy teraz lekcję.





*******************************************************
Mam nadzieję, że parolog wam się podoba.
Uważam jest jest on w sumie całkiem niezły.
Jak widzicie zmieniłam bohaterów ( poza Justinem )
Główna bohaterką jest teraz Mandy Hamilton.
Do kolejnego !

5 komentarzy: